Kontakt

Zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz.

Prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza / prosimy sprawdzić czy adres e-mail jest napisany poprawnie. Na Państwa wiadomość odpowiemy w ciągu najbliższych 24 godzin.

Villa Dolce Vita

ul. Paderewskiego 19
84-360 Łeba

Tel. kom.
+ 48 605 275 598
+ 48 503 957 553

E-mail: kontakt@villadolcevita.pl

 

Przed potwierdzeniem rezerwacji oraz wpłatay zadatku prosimy o zapoznanie sie z regulaminem .
Wpłata zadatku wiąże się z akceptacją regulaminu.

Dane do przelewu:

Dolce Vita s.c.
ul. Wysockiego 10
84-360 Łeba

SGB Łeba

68 9324 0008 0004 3733 2000 0010

Dla przelewów zagranicznych:

PL 68 9324 0008 0004 3733 2000 0010

Swift Code: GBWCPLPP

W tytule wpłaty prosimy wpisać: Zadatek, NAZWISKO oraz TERMIN POBYTU


UWAGA !

Wprzypadku chęci otrzymania faktury VAT należy dopisać tę informację wraz z danymi (NIP) w e-mailu rezerwacyjnym.

 

W przypadku braku takiej informacji wystawienie faktury będzie niemożliwe. Dotyczy to również paragonu zadatkowego.

 

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Przedsiębiorca uzyskał subwencję fnansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.


WARUNKI REZERWACJI

Zameldowanie: 16:00     Wymeldowanie: 10:00
 
Odwołanie rezerwacji: Rezerwacja standardowa gwarantowana (wymagana wpłata zadatku - 30%). Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości zamawianych usług w ciągu 3 dni od złożenia rezerwacji. Nie wpłacenie zadatku skutkuje anulacją rezerwacji. W przypadku rezygnacji lub skrócenia pobytu wypłacony zadatek zostaje zaliczony w koszty trzymanej rezerwacji. Pozostałą należność należy uregulować w dniu przyjazdu.
 

ANULOWANIE REZERWACJI

1. Warunki anulowania rezerwacji:

W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Villa Dolce Vita zwraca:

a) 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.

b)  Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.

2. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.

3. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.

4. W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.

5. Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.

NIEDOJAZD / PÓŹNY PRZYJAZD

 

1. W przypadku gdy gość nie pojawi się w obiekcie do godziny 23:00 (bez wcześniejszego poinformowania telefonicznie bądź e-mailowo o zamiarze późnego zakwaterowania ) pokój zostaje wystawiony do ponownej odsprzedaży. Bez możliwości zwrotu wpłaconego zadatku.

2. W przypadku późnego zameldowania (zakwaterowania) należy poinformować obiekt wcześniej drogą e-mailową bądź telefoniczną.

 

 

Formularz kontaktowy

Wyślij

Mapa dojazdu